Rabu, 23 November 2011

HAHA ! pUjUk aKu sAmpAi dAtAnG rUmAh :D

ha...ha....ha... !!!
lalalalala ~~~~
terasa di syurga !!
mongek ar kau faezah ...

hehe ..
aku sebenar nye xtaw nak taip ape ..
bingung nie .. ==?
nasib baik x bengOng ! :P

yahhh2 ..!!
suke plak aku nie ..
heeeee :DD
si dia dtg umah la .. ~~

tekejut aku taw !!


ok ptg td aku ngah sedap mkn aiskrim ..
then , tdengar owg bg salam ,,
aduih !!
spe nie ??
kwn abah ke ??
bukak jek pintu ..
haaaaaaaaaaaaahhhh !!!
dia ?
apsal dtg cnie ?

dh mule dh merah muke aku ..
owhh tidak !!
bila masa aku pkai blusher nie ??
ngeh3 :DD

hahahha ,, ok aku suruh dia masuk ..
mule2 duduk luar ..
pastu abah suruh masuk dlm ..
dia xnak !!
aku tunjuk buku lima aku nie ..
hahhaha ..
baru nak masuk ,,,
kelakar la haih =="


ingat cuma sembang2 jek ..
xtaw plak smpai nak godek2 laptop aku nie ..
mekasih nye syg :)

tp kan ,, nak tau x ??
dia bg kunci motor kat aku taw ..
dia suruh bukak tempat duduk 2 ,, 
then amek tools kat bwh bju hujan..
aku bukak la ..
eh ?
benda ape nie dlm plastik ..
knon2 pelik la ..
padahal dlm hati ...~~
huwaaarrgghhh suke nye !!!
ad cokelat la ,,
ngehehe :DD
mekasih sekali lg ea syg :)
huhuhu 

mule2 aku nak amek gak tools yg owg betolkan motor 2 ..
tp aku terus amek cokelat 2 ..
hahahahha !!
ngengade la cik kaQ ..

ape2 pon ..
thnx banyak2 syg.. 
sye menghargai nye .. :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan